Mopedy na Rakovnicku

11.06.2015 20:12

V sobotu jsem byl v Borku na půllitru a tak jsem v neděli přijal pozvání na sraz mopedů na Křivoklátě. Ráno v 7:30 byl sraz u Míly, naložili jsme stadíky na vlek a vyrazili. Míla , Libor . Stadík  a moje maličkost. Na místo jsme dorazili cca třičvrtěhodinky před startem  a tak jsme v klídku připravili stroje k výkonu. Provedli jsme zápis do startovní listiny, zaplatili startovné a vyfasovali mapy, dárky a menáž.

Ve stanovený čas jsme vyrazili na trať a hned na začátku nás čekal kopec jak řemen. Prověrka strojů a jezdeckých schopností. Dopadli jsme všichni výborně a k rozhledně dojeli. Odtup cesta vedla do Rakovníku na náměstí, kde byla přehlídka strojů.

Po dvanácté jsme opět vyjeli na trať a polykali další kilometry y celkových 80 km. "Stadíkovi" se utrhl šroub od kolena výfuku a tak jeho moped vydával vytuněný zvuky podobné vrtulníku.

Po absolvování stanovené trati jsme dorazili k Muzeu v Křivoklátě, kde každý vyfasoval párek, birela a diplom. Při konzumaci jídla jsem si ani nesedal, neboť postižené zadní partie mi to odmítali dovolit.

Jinak akce to byla perfektní, skvěle pořadatelsky zvládnutá a i účast cca 154 strojů hovoří za vše.  Kluci díky.